sobota 9. dubna 2016

Ohlédnutí za letošními Velikonocemi

Nakonec mi to nedalo, abych ještě dodatečně neuveřejnil několik výtvorů našich sběratelů k letošním Velikonocům. Sešlo se mi jich několik od Tomáše Doležala i od Martina Hlavatého. Začněme tedy po pořádku.
První mi své velikonoční přání poslal na ukázku Martin. Ten se rozhodl pro použití oficiální pohlednice vydané k velikonoční známce z roku 2011 s námětem dvou žlutých kuřátek. Podobně jako ostatní sběratelé, zvolil Martin tento námět proto, že je analogický k příležitostném razítku s velikonočním kuřátkem.

vytvořil Martin Hlavatý

Po tomto vděčném námětu sáhl i Tomáš Doležal. Pohledy s kuřátky sehnal ve volném prodeji.

vytvořil Tomáš Doležal

Přitom narazil na pohlednici od Aleny Ladové, a tak si vytvořil další suvenýr k velikonoční známce s motivem kluka s pomlázkou.


vytvořil Tomáš Doležal

Posledním z řady jeho výtorů je maxikarta k loňské velikonoční známce se zajícem. Tomášovi se podařilo sehnat několik pěkných reprintů starých pohlednic, kde je ústředním motivem zajíc.


vytvořil Tomáš Doležal

Přiznám se, že jsem se o vytvoření maxikarty se zajícem letos ani nepokoušel. Tak jako mnozí, jsem hledal analogii k razítku s kuřátkem. Tu jsem našel jen ve starších známkách, ze kterých vznikly pouze suvenýry...





Martinovi a Tomášovi děkuji za zaslané ukázky.
PK

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...