neděle 7. února 2016

Štěňata na soukromých maxikartách

Není nijak překvapující, že i emise s námětem zvířat mají své četné příznivce, kteří, bez ohledu na oficiální emisi, tvoří své soukromé maxikarty. Jedním z nich je i Martin, který mi zaslal svůj počin na ukázku. Martine, díky.


ze sbírky Martina Hlavatého

Zda se skutečně jedná o štěně strakáče, se lze jen domnívat. Pokud ano, je to trefa do černého, v opačném případě se autor alespoň pokusil přiblížit podobě plemene ve shodných znacích. Hodně jsem se zamýšlel nad touto emisí, nejen protože jsem milovníkem a sběratelem fauny, jsem také i pejskařem. Prošel jsem hodně fotografií, dokonce jsem narazil i na pěknou pohlednici strakáčů. K naší smůle je ale pouze dlouhého formátu.


zdroj: strakaci.doupe.net

Název Štěňata - česká národní plemena psů naznačuje, že by se mohlo jednat, podobně jako u Historických prostředků, o pokračující emisi. Bude-li tomu skutečně tak se zakrátko dozvíme. Za sebe bych si velmi přál, aby tuto emisi, obohacenou oficiálními maxikartami, zdobilo příležitostné razítko. Nemusí být ke každému plemeni jiné, stačí sáhnout po univerzálním motivu, např. psích tlapkách. Byla by to taková pěkná třešinka na dortu, která by potěšila nejen sběratele, ale třeba i chovatele a příznivce všech čtyřnohých kamarádů.
PK
o plemeni Českého strakatého psa se můžete dozvědět více na webu http://www.spolekstrakacu.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...